keskiviikko 9. joulukuuta 2015

Joulukalenteri luukku 9

Pikkujoulu ratsastuksilla!
Mutta ennen tämän päivän postauksen pää aihetta haluan kiittää ihan hirveästi kaikkia blogissani kävijöitä! Mulla tuli eilen illalla täyteen 20 000 näyttökertaa blogissani! Siis ihan hirveä luku, lisäksi mulla on yli 50 lukijaa (melkein 60!), kommentteja yli 700, tekstejä olen kirjoittanut teille luettavaksi yli 200! Siis nämä luvut ovat niin suuria etten koskaan niitä uskonut blogissani näkevän, olen ihan hirveän iloinen ja kiitollinen ihan vaan teille kaikille siitä että olette löytäneet blogini ja vaikka vaan selanneet läpi. Kiitos viellä kerran ja nyt päästän teidät tämän päivän luukun kimppuun!


Sailan tallilla oli taas tänäkin vuonna pikkujoulut joihin osallistuin kaverini Katriinan parina pariratsastukseen. Tänä vuonna ei sijoituttu mutta saatiin Nalle ja se oli minulle tärkeintä koska pääsin pitkästä aikaa tämänkin rakkaan issikan selkään. Nalle on ollut kyllä minulle rakas jo pitkään ja oli aivan ihanaa saada nostettua lappu jossa luki Nallen nimi!
 Tehtävä rata oli melko hauska, pujottelua, säkkihyppelyä, huivi kaulaan, ämpärin ympäri ja täysiä takaisin! Askellaji oli vapaa, sen varmaan huomasikin koska Nallen kanssa vedettiin vähän kaikkia askellajeja läpi ja laukkaakin onnistuttiin vähän pujottelussa mennä.


Vauhdilla parin vaihtoon
Kisan eka osuus oli tiukka ja Nalle väsähti juuri väärään aikaan. Mutta ensi vuonna uudestaan, toivottavasti taas Nallella! Nalle on kyllä paras, laiskin hevonen jonka tiedän, siksi ehkä jopa niin rakas ollut jo ainakin 5-6 vuotta. Ratsastuksien jälkeen oli lahjojen vaihtoa ja riisipuuroa sekä glögiä. Palkittiin voittajat ja sitten sai lähteä omaan aikaan kotiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti