sunnuntai 23. huhtikuuta 2017

Odotuksen aika on ohi

Se päivä lähestyy päivä päivältä. Unelmat alkavat käydä enemmän ja enemmän toteen. Käyn useammin ja useammin tallilla. Puhutaan omistajan kanssa enemmän kuin yleensä ponista. Päädytään sopimukseen... STOP! Siis mihin sopimukseen?

Lumikista tuli minun oma! Siis oikeasti, enään se ei ole mikään opetus tai liikutusponi vaan se on minun oma. Nyt kaikki varmaan miettii että mitä teen ponilla jolla en voi ratsastaa? No tietenkin sitä samaa mitä tähänkin mennessä. Olen niitä ihmisiä jotka voisi omistaa vaikka miniatyyrihevosia ja olla niistä niin iloinen vaikken pystyisi ratsastamaan niitä.

Kirjoitin tätä postausta ilta ennen tapahtumaa, jännitys oli niin korkealla että minua oikeasti jopa oksetti! (enkä tosin saanut nukuttuakaan sitten yöllä...) Olen tämän ponin halunnut ostaa niin kauan, olen kerännyt poniin rahat niin pitkään. Pari kertaa jo luovuttanutkin asian suhteen mutta aina päätynyt takaisin ponin luo. Tämä poni on minun terapiani huonoina päivinä! Enkä malta odottaa mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Ponista tuli minun siis 21.4.2017!

Ja näin ponin omistaneena pari päivää voinkin pahoitella etten ollut saanut tätä ladattua ajoissa tänne koska olen lähtenyt kotoa herättyä ja palannut illalla takaisin jolloin ei enään konetta ole jaksanut avata. Uusia kuviakaan ei ole tullut viellä otettua kun poni muutti siskolle... Mutta varmasti pian, ihan pian saan uusia kuvia!


Ihan tähän loppuun tiedoksi että etsin ponille vuokraajaa joten jos olisit asiasta kiinnostunut laita kommenttikenttään joko jotain asiaan liittyvää tai instassa yksityisellä viestillä (instagram: Kirliina)

2 kommenttia:

  1. Ihan hurjasti onnea kavioliittoon! :) on mahtavaa kun liikutusponista tulee se ikioma, siinä on pelissä jo muutakin kuin vain ponin omistajuus. Ihan näin tavallaan kokemuksesta.. :D Mutta tästä lähin sitten tietääkin mihin kaikki ylimääräinen raha menee ;) Minä ainakaan en ole vielä saanut opetettua ponille että p*skoisi liiloja seteleitä :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :3 on tuo ihanaa mutta silti jotenkin viellä kummallista :D Ja nyt tosiaan rahat meneekin kahteen heppaan niin ylimääräisiä huveja ei paljon pidetä, vaikka nämä onkin niin halpoja pidettäviä kun eivät paljoa syö eikä juurikaan ylimääräisiä asioita kaipaa :D

      Poista