tiistai 23. joulukuuta 2014

Luukku 23, pikkusisko kirjoittaa


Tässä luukussa:
En keksinyt tälle päivälle muuta joten olin päästänyt pikkusiskoni katan kirjoittamaan. Hänelle annoin asiaksi kirjoittaa hänen mielipiteensä Leksusta ja Hjörkasta koska on usein mukanani molemmilla. Joten en tästä enempää taas selittele ja päästän katan kirjoittamaan.

Leksu oli kyllä ihanan rauhallinen hoitaessa että ratsastaessa, kun pääsin pari kertaa siellä selässä käymään. Leksua oli ihana halia ja kaikkea yksi mun lempi hevosista. Kyllähän se otti koville mullekin kun kuulin Leksun pois menosta ja niin että totesin että ''hetkinen menetin just yhden mun lempi hevosista.'' Eli lyhyemmin sanottuna Leksu oli tosi mukava ja osa mun elämää kun pääsi käymään ja tutustumaan niin ihanaan heppaan.
Sori jenni :D ja kata sekä leksu, en löytäny parempaa XD -karo
 Hjörkka on taasen reippaampi versio Leksusta. Hjörkan kanssa on myös tullut puuhailtua ja todettua että on sekin ihan mukava. Kiltti hoitaessa ja hakiessa myöskin. Leksu vain niin kuin seurasi vain. En ole päässyt Hjörkan selkään mutta kun oon kattonut kuinka Karo ratsastaa huomaan että Hjörkan kanssa pitää ratsastaa ajatuksella Leksun kanssa pystyi olla vähän rennommin.
kata siis saa välillä talutelaa esim. loppu käyntejä -karo
No jos pitäisi valita kumpi on mukavampi yms. sanotaan nyt Leksu. Siellä pääsin selkään jolloin sain tietää minkälainen se on.

päivän positiivinen vuiodelta 2014:
Mulla on kyllä tosi kiva pikkusisko 

1 kommentti: