lauantai 20. joulukuuta 2014

Luukku 20, parhaiten mieleen jääneet asiat 2014


Tässä luukussa siis:
Parhaat asiat mitä vuodessa on tapahtunut kuvina ja niillä sitten pienet tekstit alla kertomassa. Kuvien järjestys on ihan sekaisin etten laita että tammikuussa oli parasta ja näin vaan laitan kaikki ne mitä mieleen on jäänyt parhaiten niin tähän. Tänä vuonna on ollut minun huonon onnen vuosi joten niitä pieniä hyviä hetkiä hevosten kanssa olen sitten rakastanut paljonkin mutta päätin laittaa kaikki hyvät vain tähän ja jättää huonot pois joita olisi tullut oikeasti enemmän kuin hyviä! Mutta aloitetaan eikä tähän enään mitään kirjoitella.

Toinen ratsastuskerta Hjörkalla
Kasia oli todella hyvä kaikissa askellajeissa varsinki laukassa
Hjörkka oli niin nätisti ja oma istuntakin oli ihan siedettävää
Eka estekerta joka sujui hyvin ja hypättiin hjörkalle ennätys ratsastajan kanssa
Heti perään ensimäinen estevalkku ja olin kyllä tyytyväinen heppaan!
Eka osa valkasta ja Hjörkka oli unelma sekä työssäoppiminen oli alkanut
Pitkästä aikaa tälläkin menin ja tuli tiputuakin
Tällä ihanaisella pitkästä, pitkästä aikaa!
laitoin tän jonkun vanhan bannerin koska vuokrasin tänä vuonna kumminkin 2 hevosta yhdessä vaiheessa
Kesä oli minulle kiireinen mutta eihän tämän pikkuisen liikutustakaan unohdettu missään vaiheessa ja ainakin minua jäi tämä kuva naurattamaan kovasti.
Olin myös jatilassa avustamassa 4 leirillä ja joillain vain kävin pari päivää auttamassa ja nekin oikein mukavia mutta en niistä oikein mitään kivaa kuvaa löytänyt... 
Myös Hakkapeliitta tapahtuma kuului tähän kesään, sekin oli mitä mukavin reissu! (paitsi takaisin päin josta mukana olleet ja kuulleet tietääkin tarinan, mutta enpä lähe siitä kertomaan mitään)

Tapahtuihan kaikkea muutakin mutta tuossa on varmaankin vuoden koho kohdat kuvineen. Toivottavasti tykkäsitte! Ainiin, huomenna piiiitkästä aikaa liikuttamaan Hjörkkaa joten huomenna toivon mukaan saan videotakin kuvattua ja kuvia otettua.

Päivän positiivinen vuodelta 2014:
Mulla on kyllä mitä parhain paras kaveri

Päivän kysymys:
Milloin aloitin tämän blogin kirjoittamisen?

1 kommentti:

  1. Kiva postaus!
    Aloititkohan tämän blogin kirjoittamisen joskus vuonna 2013?

    VastaaPoista