lauantai 13. joulukuuta 2014

Luukku 13, Hjörkan viikonhaaste

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/13305817/?claim=v5ssycrhep5">Follow my blog with Bloglovin</a>
Blogitallin viikonhaaste tullut taas esiin ja kiinostuin siitä aika kivasti!
Päätin antaa Hjörkan kirjoittaa hänen toiveensa joten en itse tässä enään muuta kirjoittele vaan päästän Hjörkan kirjoittamaan.

Jee, vihdoin pääsin tänne kirjoittamaan, karo ei koskaan päästä mutta pääsinpähän itsekkin sitten viimein. Miksiköhän? Nyt kyllä epäilyttää! Ehkä jotain on taas se keksimässä että seuraavalla kerralla se aikookin laittaa mut tölttäämään taas nätisti tai ravaamaan sitä tiptap ravia. Mutta tämä ei nyt se aihe ollut josta minun kuulemma piti kirjoittaa. Minun piti kirjoittaa joulupukille joku kirje kuulemma, mutta mikä se kirje on? onko se syötävää? koska mulle maistuu ihan mikä vaan hyvä! mutta ei enään niitä tumman ja pahan makusia nameja enään jooko.
Olisin halunnut mennä hakemaan kuvaajalta jotain hyvää mutta karo käski jatkaa matkaa sen ohi...
No jos se joulupukki oli se valkopartainen pullukka mies joka tulee aina joka vuosi kerran tuomaan minulle jotain hyvää herkkua niin sitten tiedän kuka hän on mutta mikä se kirje yhä on? en ole koskaan saanut mitään sellaista. Muistan kyllä karon sanoneen että siihen piti kirjoittaa toiveita mitä toivoisin saavani siltä valkoparta mieheltä joten ehkä sitten kerron ne toiveeni. 
Toivoisin tietenkin saavani paljon paljon ja viellä kerran paljon herkkuja, vaikka kokonaisen omena puun täynnä todella hyviä maukkaita omenia tai sitten vaikka paljon leipää. Mutta porkkanakin on todella hyvää joten miksei niitäkin vaikka todella monta.
Mitäs sitten? no varmaan että kun olen nykyään niin paljon yksin koska kellään ei ole aikaa, omistajani joutuu käymään töissä päivittäin ja toinen omistajani käy erittäin harvoin. Karo käy kyllä aina kun ehtii mutta pahoittelee aina ettei kerkeä olemaan pidempään kanssani. Joten varmaan se että karo olisi kanssani enemmän olisi kivempaa!
Aina kun joku ottaa kuvan minusta kun saan pusun niin en tykkää ja yritän näyttää vihaiselta
Ainiin siihen toiveeseen viellä minulla on yksi toive! Haluisin molemmat vanhat tarha kaverini takaisin myös sen erittäin ärsyttävän Leksun joka aina kiusasi minua tarhassa. Mutta ilman häntä on ollut hiukan tylsää. Ja kun se Iidakin katosi viikko sitten johonkin eikä ole tullut takaisin niin häntäkin on jo ikävä koska sain aina pompotella häntä ympäriinsä, se oli hauskaa nyt minulla ei ole sellaista kaveria.
Siinä olen leksun kanssa, kyllä me välillä kavereitakin oltiin
Siellä se Iida vahtii, olisin halunnut mennä Iidan luokse mielummin kuin jatkaa menoa mutta karo sanoi että kohta pääsisin taas rapsuttelemaan sen kanssa, kunhan eka saataisiin vähän liikuttua.
Nykyään seuranani on yksi Siiri, se on ihan ok ainakin viellä.
Ainiin voisin kertoa yhden salaisuuden leksusta ja minusta, se liittyy talveen ja siihen kun se valkoparta mies tulee käymään! Leksun kanssa ei tykätty koskaan toisistamme koska talvella meille tuli korvien sijalle sarvet ja me emme ole varmoja mitä me silloin olemme, mutta yritämme aina näyttää ihan tavallisille hevosille mutta välillä ne sarvet sieltä korvien sijalle putkahtaa.
Tässä olen minä noiden sarvien kanssa, kannattaa varoa minua silloin kun minulla on ne nimittäin ne kutittavat todella kovasti ja tykkään hingata niitä kaikkiin!
Siinä on leksu sarvien kanssa, se ei niistä juurikaan välittänyt se halusi vain niiden avulla herkkuja
Muuta ei kyllä tule nyt mieleen mitä haluisin. Mitä te toivotte? Minä en paljon toivo, vain ne kivat kaverit takaisin ja vähän herkkuja ja muuta kivaa. Mutta nyt tuo Siiri tuolla meinaa mennä minun heinilleni joten joudunkin tästä lähtemään, heippa! Ainiin ja jos tulette näkemään jompaa kumpaa kaveriani moikkaattehan niitä ja pyydätte tulemaan moikkaamaan minua? Nyt pitää mennä vauhilla se otti jo yhden heinän korren minun heinistäni!
Siinä on toiveeni -Hjörkka

Päivän positiivisuus hjörkalta 2014:
Minun ei tarvitse kuulemma enään juosta kovaa kun ratsastaja hyppää selkään, niin ainakin karo aina sanoo -Hjörkka
Pääsin pellolle karon kanssa taas ja tuona päivänä Iida lähti johonkin eikä tullut takaisin eikä minulla ollut kenkiä jalassa...
-Hjörkka
Päivän kysymys:
Onko Hjörkka ollut askellaji-kisahevonen?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti