perjantai 12. syyskuuta 2014

maastakäsittelyä ft Jenni

Hjörkan kanssa olen nyt käynyt reippaasti liikkumassa ja vähän erilailla olleet kaikki tunnit, nyt kerron kumminkin vain maanantain ja tiistain. 

8.9 eli maanantai kävin ratsastamassa mutta ei ollut kuvaajaa. Mutta ehkä hyvä vaan koska se tunti oli jotenkin jäänyt mieleen huonona, toki olin Hjörkkaan todella iloinen, pukkeja lensi vain pari ja nekin pieniä ja lopetti aika pian sen. Mutta ehkä se että kun mentiin taas koulua johon Hjörkka nyt on selvästi tylsistynyt (NIIN MYÖS MINÄ!) ja väänsimme sitä samaa vanhaa.

tiistaina menin tallille Jennin kanssa ja silloin tuli kuviakin. Aluksi vain kävelytimme Hjörkkaa jotta voisimme aloittaa. Päätin aloittaa sillä että Hjörkka saisi energiaa pois, niin päästin Hjörkan vapaana juoksemaan kentällä. Vauhtia tosiaan taas oli ja pukkeja lenteli.





Sitten kiinni ja hetken käynnissä taluttelua jonka jälkeen aloin kokeilla ensin narun päästä seuraako tamma minua, ja sitten vapaana. Kyllä se sitten seuraili kun tajusi homman.
Sitten oli pikainen radan suunnittelu ja kaikki (minä, jenni, to:n tytöt) tehtiin rata peräkkäin. Kaikilla meni hyvin, vaikka ravi pätkissä ja jossain muussakin Hjörkka possuili omiaan. 



minun vuoro alkoi ja me sitten hjörkan kans mentiin vähän reippaammin
pysähdys + peruutus kohta

loppu sekoilut, tamma toimi mitä parhaiten <3
Pian sen jälkeen lopetettiin koska alkoi satamaan ja oltiin jo päälle 30 min tehty kaikkea. Kiitos Jennille seurasta :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti